05/07/2018

Er is een update doorgevoerd in het digitale ledenbestand LOLAS. Alle clubleden kunnen vanaf nu persoonlijke privacyinstellingen wijzigen. Standaard zijn ledengegevens alleen inzichtelijk voor clubleden. Elk lid zal dus individueel nog moeten bepalen welke gegevens er met leden buiten de club gedeeld.  Dit doe je door in te loggen in LOLAS en onder "Lion" jouw persoonlijke privacyinstellingen te wijzigen.

De clubsecretaris is op 5 juli 2018 per e-mail geïnformeerd door de informatiemanager van het district met de vraag de instructie en informatie verder te brengen binnen de club.
Heb je hierover een vraag of reactie? Dien ze in bij je eigen clubsecretaris. Deze bundelt alle reacties en mailt ze door naar de informatiemanager van het district, IM110CO@lions.nl.