10/04/2017

In samenwerking met het Conservatorium Maastricht organiseert Lionsclub Roermond Regio op zondag 21 mei 2017 een Benefietconcert voor de Jong Talentenklas van het Conservatorium. In deze klas, bestaande uit middelbare scholieren met een bovengemiddeld muzikaal talent, krijgen de jonge musici op zaterdagen een speciale begeleiding van Conservatoriumdocenten.

Jong Talentenklas

Met groot enthousiasme en inzet wordt in de Jong Talentenklas gewerkt aan de ontwikkeling van het talent van deze jonge musici. Dit heeft in het recente verleden al geleid tot diverse succesvolle optredens en zelfs internationale prijzen. Om nu ook in Midden-Limburg jonge talenten een kans te geven, krijgen zij nu de gelegenheid podiumervaring op te doen en zij kunnen wellicht in aanmerking komen om in de Jong Talentenklas opgenomen te worden.

Opbrengst benefietconcert

Met de opbrengst van dit concert hoopt de Lionsclub Roermond Regio de Jong Talentenklas in staat te stellen om bijvoorbeeld extra  concertreizen te maken.

Organisatie en kaartverkoop

Het Benefietconcert wordt georganiseerd in het kader van het Centennial van de Lionsorganisatie en vindt plaats op 21 mei om 14.30 uur in Restaurant De Oolderhof, Zaal De Ooleander,  Broekstraat 35 in Roermond/Herten. Inlichtingen en inschrijving via e-mail: Lionsrr2017@gmail.com (Hans Dohmen, LC Roermond Regio).