03/04/2018

Samen met de stichting Kinderen van de Voedselbank kunnen we er als Lions voor zorgen dat de kinderen uit gezinnen die bij de Voedselbank komen, een boek cadeau krijgen. Boeken en (voor)lezen zijn uiterst effectieve middelen om latere laaggeletterdheid te voorkomen. Doe mee als Lionsclub met de landelijke actie 'Geef een boek cadeau'. Met een donatie van 100 euro kunnen we 50 boeken kopen van het voorleesboek 'Ronja het Roverskind' en het prentenboek 'Raad eens hoeveel ik van je hou'.

Maak als club een bedrag van 100 euro of meer over op IBAN NL17 RBRB 0845 2512 28 ten name van de Stichting Kinderen van de Voedselbank, onder vermelding van 'Actie 100x100' en meld het aan de Lionscommissie Lezen en Schrijven via e-mail lezenenschrijven@lions.nl.

Meer informatie: Lions-geef-een-boek-cadeau en www.geefeenboekcadeau.nl