25/05/2017

Op zaterdag 20 mei 2017 werdin de Grote Kerk in Enschede het ‘nationaal cadeau 100 jaar Lions’ van de Nederlandse Lions aangeboden aan stichting Het Vergeten Kind. Het geweldige bedrag van € 620.749,- overtrof de verwachtingen ruimschoots. Alle clubs uit ons district hebben hieraan in één of andere vorm bijgedragen. Bijvoorbeeld via de ‘bloembollenactie’ en de ‘postzegelactie’, maar ook via donatie van het ‘overschot’ in de districtskas! In Nederland zijn inmiddels in twee van de zes districten tovertuinen gerealiseerd. De andere vier, waaronder in ons district 110CO, zullen de komende tijd volgen.  Namens Het Vergeten Kind dank ik alle clubs, Lions en mensen die aan de acties hebben meegedaan of meedoen hartelijk voor de inzet en bijdragen! Lees hier het complete verslag.

Arend de Groot, districtsgouverneur