16/09/2023

De Nederlandse Lionsorganisatie en de Unie van Waterschappen hebben voor de eerste keer gezamenlijk deelgenomen aan de World Cleanup Day.

Tijdens de koffie kregen de deelnemers tekst en uitleg over veiligheid gedurende de opruimactie en waar vooral op gelet moest worden.

Om 10:10 uur vertrokken twee groepen (Lions en niet-Lions) geoutilleerd met grijpers, zakken en hesjes vol goede moed op jacht naar zwerfvuil.

De ochtend werd afgesloten met een gezamenlijke lunch.

Het belang van het thema duurzaamheid kan niet genoeg benadrukt worden en we hopen dat dit een jaarlijks terugkerend evenement gaat worden georganiseerd door Lions en de Unie van Waterschappen.

Wordt vervolgd…